world wide web

Efter att ha länkat bloggen på facebook har min blogg nu blivit världskänd! FUN FUN FUN
Med läsare från USA, Spanien och Nya Zeeland är mitt shälvförtroende på topp. Det känns dock lite creepy när jag inte ha rnågon som helst aning om vem läsaren från USA är… Aja, det kommer väll bara vara vardagsmat när jag är superkänd! (Hahaha)

Tänkte bara säga muchas gracias/thank you very much till bäver från Spanien och fjärtarna i NZ. 🙂

Hope you’ll enjoy!

One thought on “world wide web

  1. Tänkte först vad ballt med läsare från NZ, sen fattade jag ju att det var vi.. Fler videos Lisa!! Du kan bli nästa youtube stjärna

Kommentera

