helg mothafuckaas!!(och övrig infoou)

Ja, ni läste rätt! Min helg har officiellt börjat. Eftersom vi inte kommer ha några lektioner imorgon är jag nu ”a free woman” (typ). yäääääy!

Om cirkus en timme går bussen jag ska ta för att hinna till dansen. Muy fun! ”eeeh, sackahja aha, sackashjanounounou, thieeheh siggi, yo let’s do this” (my impression of KING OF DANCEHALL).

För övrigt skulle jag bara vilja tacka för all den underbara respons som jag fått på min vlog jag gjorde i måndags(?, eller var det tisdags). Och för er som undrar, ja det kommer fler! Jag ska bara, som jag sagt till några, komma på något att vlogga OM. Det är jättesvårt dethär. För nu måste jag ju vara rolig igen, alla förväntar sig att jag ska vara rolig och om jag inte är det blir det ju fail.. Men eftersom jag är så (music please) wild och galen. tänker jag lägga upp en vlogg iaf, troligtvis på lördag eller söndag, även om ni kommer tycka det är tråkigt.

Återigen muchas gracias(oh my, vad mutlikulturell jag är) till alla ni som tittade på videon, och även ni som läser denna otroligt(åhh the irony) intressanta bloggen. LOVE YOU ALL!

Kommentera

