kaos i residens gustafsson

Mitt under redigeringen av vloggen jag filmat idag kollar jag på klockan och ser att den är halv sex. Vilket innebär att: Nelli kommer vara här om fyrtio minuter, jag ska ha hittat något att ha på mig och vara ombytt och redo att åka när hon kommer, jag har mer än halva videon kvar att redigera, jag kommer inte bli klar idag.. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Insåg inte att redigering tar sådan tid, n00b. Ni får helt enketl ta och vänta tills imon, för ikväll ska jag bara chilla hemma hos Clara med Erika och Nelli. MYYYYS!

Adíos amigos!
och återigen, förlåt..

Kommentera

