dagens tabbar

Känner verkligen att detta inte är min dag idag. Allt började med att jag var tvungen att ta bussen från haverdals bro, pga vägarbete. För att slippa gå dit tog jag longboarden, och som alla svenskar vet har hösten kommit vilket betyder att det finns allt från löv till sniglar på vägen. När jag då åker med longboarden, och är allmänt cool, kör jag ju såklart över löv och x-antal sniglar. När jag sedan ska ta upp longboarden när jag kommit fram får jag ju självklart snigelkladd på mina händer och självklart…min tröja! Jag har inte tid att åka hem, och måste därför genomlida hela dagen med en lagom stor snigelmos fläck på tröjan..FML. Men min otur slutar inte här. Utan när jag hoppat av bussen i stan ska åka till skolan trillar jag. Japp, ni hörde rätt! Jag trillade. Och inte nog med det, så trillar jag på ett övergångsställe framför en fullsatt buss…F..M..L!! (jag känner mig som killen som trillade första dagen till skolan)

Vad kommer hända härnäst?!? Kommer jag bryta armen när går in genom dörren där hemma? Eller kommer jag trampa snett när jag går av bussen, och stuka foten?

Aarrgghh, blir så frustrerad på sånna här dagar!

Kommentera

