en halvtimme och 188 ord senare

Det är konstigt det där med att man är olika motiverad vid olika tillfällen. I fredags satt jag, bokstavligen, hela dagen och försökte skriva på bokrecensionen, men fick nästan inget gjort. Det jag skrev var konstigt och hade inget sammanhang. Idag däremot har jag bara suttit och skrivit i en halv timme, men ändå lyckats få ihop det jag skrev i fredags till något bra och även skrivit nästan dubbelt så mycket till. JOB WELL DONE, LISA! Men dock har jag nu kommit till den del av uppgiften då jag har fått total hjärnsläpp och inte kan komma på en enda sak att skriva. Därför tänkte jag nu ta och kolla på det nya avsnittet av Hart Of Dixie, och sedan efter det försöka mig på att fortsätta med recensionen.

peace homies

Kommentera

