Zzzzzz…

Regn, regn och åter regn!

Har verkligen inte gjort något produktivt på hela dagen. Det var tänkt att jag och Nelli skulle åka upp till Falkenberg och kolla på Skapa Dans-tävlingen, men eftersom jag, även fast jag inte vill erkänna det, bor på landet och det är söndag, så går det inga bussar. Det är bara att suck it up and move on!! Jag bör egentligen, nu när jag har tid, plugga inför mitt IT prov på torsdag. Fattar seriöst ingenting, datakommunikation och datorns delar är inte min grej, nej. Men istället för att vara ett A-barn, och faktiskt plugga, är jag nu ett F-barn och spelar spel på iPaden, instagramar, facebookar, lyssnar på musik och läser. Det sistnämnda kan låta bra, men nej. Jag läser inte den boken jag bör göra, den bok som jag ska ha läst ut och skrivit bokrecension om nästa måndag, utan en helt annan bok som inte ger mig någon sorts kunskap alls. F.M.L.

Sammanfattningsvis settet ni nu att jag har väldigt svåra koncentrationssvårigheter och haräven väldigt svårt att ta tag i saker. Men that’s just life, isn’t it?

Kommentera

