07:20 – 20:00

Den tiden jag åkte hemifrån och den tid jag kommer vara hemma igen. Åhh, vad jag älskar långa dagar..

Slutade skolan för exakt en halvtimme sedan, och eftersom det är tisdag(homie tisdag, haha) så blev det först ett besök på Hemköp för att köpa föda och efter det satte jag stegen mot biblioteket, där jag sitter nu. Det är fortfarande ca. 2h kvar innan dansen vilket jag hade tänkt spendera pluggandes inför IT-provet och även skriva klart labrapporten. Troligtvis kommer jag inte bara göra detta eftersom jag at the moment har tillgång till en dator med internet, hehe.

Kommentera

