HATE MY LIFE AND I WANNA DIE

Processor, RAM, BIOS, UTP, bussar och MAC-adress är några av de sakerna som jag ska veta vad det är, vad det gör osv. tills imorgon. Har nog aldrig varit såhär ovetande om något jag ska ha prov om dagen därpå, pluggisen som jag är, och kan säga att det inte känns så värst bra. Kommer faila totalt!! Jag har nämligen ingen aning vad bussarna gör och MAC-adressen kopplar jag direkt till en mac dator…. F.M.L. Och medan jag egentligen ska råplugga sitter jag på iPaden och kollar på youtube videos. My life story, att jag har oerhört svårt att ta tag i plugg och att få något ,som jag egentligen inte vill göra, gjort.

20121017-220158.jpg
Urgh, please kill me now!

Kommentera

