veckans topp fem

Efter förra veckans inlägg om bra låtar tänkte jag införa en weekly(vecklig?) update om mina favorit låtar sedan vi senast sågs. Alltså dem låtar som jag har spelat på repeat under veckans gång.
Let the countdown begin..

5. En ny låt från ingen annan än Beyoncé’s syster Solange. Jag hörde låten för någon vecka sedan och var då jag lite: ”njaa..”, men nu är den much better!

4. Denna låten gjorde så att mitt humör var på topp i tisdags. Den kom igång via shuffle på tisdags morgonen och jag ville bara rappa med och yoo:a, som om jag var i en musikvideo.

3. Hörde denna låten först som akustisk, här, och den var helt magisk. Fastnade dock lite mer på originalet. Es muy bien!

2. Andra platsen tilldelas Maria Menas låt Viktoria. Nelli la in den i Nissaströms listan i söndags och den är helt wonderful! (det skadar inte att videon också är bra!)

1. LEWIS WATSON SLÄPPTE EN AV SINA NYA LÅTAR IGÅR!!! Och den är mer än underbar och asbra. Är helt kär i både honom och låten, job well done! Lyricvideon som han släppte tillsammans med videon är även den jättecoolt gjort(är dessutom helt förälskad i han handstil). Låten är överlag helt amaziiiing!!

Kommentera

