finally a A-barn

Tisdag idag,och då vet ni vad som står på shemat: dans och plugg. Sitter just nu där jag brukar sitta vid denna tidpunkten, alltså på biblioteket. Ska råplugga utrikespolitik hade jag tänkt, och ska faktiskt försöka få något gjort denna gången. Och om jag har tid över ska jag googla lite renässans, till sammanfattningen på torsdag.

Vet inte riktigt om jag ska skriva detta, efter som det känns som skryt, men jag vet att many of my friends läser detta och jag kommer inte hinna träffa dem innan mitt extas-mode tar slut. Därför berättar jag det nu.. JAG FICK A PÅ MATTEPROVET!! :):):) Och jag är helt överlycklig! 😀 Visste inte riktigt vad jag skulle ta vägen eller om det ens var sant när jag fick tillbaka provresultaten idag. Och själklart blev det sådär awkward som det bara blir när man får tillbaka prov..(kolla här om ni inte förstår) Detta faktum, trots lite awkwardness, förgyllde hela min dag och troligtvis hela min vecka(nissaström är jag dock lite osäker om det slår).

peace, love, rubber gloves(mazzimaz, google it)

Kommentera

