update

Hallihalloj!
Jag är supertaggad atm! Ska nämligen till inget mindre än…NISSASTRÖM! Dags för återträff och det ska bli superduper kul att träffa alla igen(även fast jag inte riktigt fattat det än).

Pga att jag ska iväg har jag lite tidsschema på mig. Jag måste hinna kolla på Vampire Diaries, som kom ut idag, jag måste även hinna packa klart och självklart måste jag göra ett inlägg här så att ni inte blir allt för oroliga, då jag inte kommer blogga något i helgen. Och eftersom jag inte ska blogga något i helgen måste jag ju lägga upp musiken idag, och inte imon. Allt detta ska jag hinna göra på 50 minuter, så ja! Jag är en aning stressad..men det är lungt!

Kommentera

