hola amigos

Nej, jag sitter inte bara hemma i mitt rum, ensam, på lovet! Även fast man kan tro det så var jag faktiskt hemma hos Erika med lite mates i tisdagskväll och idag ska jag in till staden, dock själv, och köpa jeeeaaans(ett par gick sönder igår, och jag har väldigt ont om jeans), leta efterljusslingor till me room och även träna lite(i’m hurtig and i know it!).

Så nu var det avklarat, ni vet nu vad jag ska göra idag och jag behöver inte känna någon press på mig över att jag måste skriva ett inlägg! Två flugor i en smäll, kanoners! :):)

PEACE

Kommentera

