2013

Insåg nyss att det är 60, SEXTIO, dagar kvar tills nästa år! Det är helt sjukt! Och jag som inte fyllt år än, aja that’s life.. Men tänk ändå 60 dagar, det är inte alls mycket. Det känns som igår jag var helt ubertaggad för att sluta nian, men nu har jag snart gått ut första terminen på gymnasiet! GALET!!

En sak som jag tror många håller med om är att den delen på året går mycket snabbare än den första. Jag vet inte varför, men det känns alltid som om januari till juli går mycket, mycket, mycket långsammare än vad augusti till december gör. Hösten går liksom såhär *knäpp med fingrarna* snabbt, medan våren och sommaren nästan vara för evigt! Vintern är även den väldigt långsam, men på ett mycket sämre sätt än sommaren. Sommaren vill man ju att den ska vara länge, medan man bara vill att vintern ska ta slut(eller ja, det beror ju på hur mycket snö som finns och av vilken kvalité den är av).

Hittade det här innan idag, som ledde mig i tankebanorna om 2013, och fick då en massa Flashback till i vintras då alla höll på och tjatade om att jorden skulle gå under. Hahah, lol!

20121102-150129.jpg

Kommentera

