årets mest impulsiva sak

För er som följer mig på instagram kommer detta inte komma som en nyhet, men för er andra…Jag har färgat håret svart/brunt. Jag vet inte riktigt vad som flög i mig, jag var ju hel nöjd med min hårfärg! Igår lyckades jag nämligen i ett rent impulsköp, seriöst 3 min innan bussen gick, köpa hårfärg på HM. Jag hade ingen aning om vilken färg jag tog utan bara tog det som stod närmast mig på hyllan. Inte heller orkade jag läsa igenom förpackningen imorse, för att ta reda på vilken färg det var, innan jag skulle färga det. Utan det blev en total surprise, eller jag såg ju på bilden att det var brunt och inte blont men jag hade ingen aning om hur mörk det skulle bli, när jag hade klivit ut ur duschen och tillslut fönat håret. Jag blev nöjd i alla fall, och tänker inte färga om det till något annat. Blev dock väldigt mycket mörkare än vad det var innan, men YOLO?

20121102-135648.jpg

Kommentera

