DAY 3 – breakfast

20121103-162343.jpg
Hittade en sorts ”november foto” på instagram och tänkte att det kunde vara lite kul att göra! Är dock två dagar försenad, men det löste sig ganska enkelt via tidsinställda inlägg. Så nu ligger redan de två första fotona uppe, på rätt dag och allt. Ursäkta flummet, förklaringen på det jag ska göra kommer här:

Varje dag, hela november ut, kommer jag lägga upp en bild med ett speciellt tema/något speciellt i bilden. Vad det blir för ”tema” har inte jag bestämt(men jag vet vilka det är) och jag kommer heller inte säga innan vilka teman som kommer, utan det avslöjas samtidigt som bilden kommer upp. Förhoppningsvis kommer ni tycka detta är lite kul och jag kommer även kanske få lite struktur på det hela, lägga upp lite mer dagligen. ENJOY!

Kommentera

