the reason

JAG ERKÄNNER! (händerna ovanför huvudet) Jag har varit sämst på att blogga denna helgen(åh, herregud nu låter jag som någon wannabe cool..) och den dåliga förklaringen kommer här.

I fredags när jag kom pluggade jag matte, tumblade, gick ut med hunden, åt och sen cyklade iväg till Stina med Nelli. Jag kom hem vid ett, halv två och vaknade dagen efter vid elva?(väldigt väsentlig information, som ALLA vill veta om). Efter som vi skulle ha gäster på kvällen var jag tvungen att städa, detta gjorde jag inte bara utan tubmlade även lite och spelade HayDay, världens mest tråkiga, patetiska, fula och beroendeframkallande iPad spel. På söndagen, idag aka Farsdag, skulle hela familjen Gustafsson, inklusive farmor och farfar och kusiner, till farfars sjöbod och grilla och städa upp lite där, FUNFUNFUN! Därefter blev det fika hemma hos farmor och farfar i 2 timmar. ”För vi bara rullar fram, tar oss till ställen bara drömmar kan..” När vi väl kom hem vid fyra, fem tiden skulle mamma ha datorn och jag fick nöja mig med att återigen spela det nästan dödliga HayDay.

Förlåt, amen.

Kommentera

