TAKE ME HOME, PLEASE

Ja, du gissade rätt. Detta är det enda jag har lyssnat på hela veckan!
Och här är min opinion:

Live While We’re Young – tröttnat lite på den, men är fortfarande bra!
Kiss You – sååå brittisk! Och Harrys solos, mmmmhmm!!
Little Things – UNDERBARA ED!!
C’mon C’mon – schlager all the way
Last First Kiss – OMG! De sjunger om mig!!! Waaahhh
Heart Attack – töntig, men såååå bra!
Rock Me – wannabe…. NIALL <3<3
Change My Mind – hallelulja!
I Would – catchy, REFRÄNGGULD!!
Over Again – ED ED ED ED ED, I LOVE IT!
Back For You – 1D
They Don’t Know About Us – Whaela(hur f*n stavas det??) loss tillfälle!
Summer Love – cheesy
She’s Not Afraid – Grease? Hairspray?
Loved You First – lyssna på introt, och sen på introt till love story taylor swift!
Nobody Compares – Niall<3 REFRÄNGGULD!!
Still The One – refrängen!!! AIJAIA!!!!

Där var det! En annan anmärkning jag har gjort som har med albumet att göra. ALLA låtar slutar med titeln! Helt sjukt är det! Jag har dock inte undersökt detta till 100%, men jag lovar dig att i alla fall 90% av hela albumet slutar med låttiteln.

PEACE

Kommentera

