på order av sannson

Igår var det tisdag, vilket innebär bibloteksdag för mig. Fast hade sällskap av Felicia så dem egentligen plågsamma 3 timmarna blev nu väldigt roliga! Därefter var det dags för lite streetdans i 90 minuter, sen hem och käka, duscha och sova.

Idag hade jag sovmorgon och kunde ta 09:48 bussen, yäääy!! Slutade även lite tidigare , även fast jag inte behövde, för att hinna med bussen till Gullbrandstorp. Jag skulle till veterinären med mamma och Caisa för att kolla Smillas tass och mage, som tur var gick allting bra med tanke på senaste gången hon var där och fick ta bort sitt öga. Eftersom djursjukhuset är beläget i Slöinge blev det även ett besök hos Sia.

Hade tänkt skriva mer eller iaf göra ett annat inlägg om något annat, men har lånat mammas iPad som officiellt har damp. Det går därför inte att skriva utan att jag får damp! Kan säga att detta inlägg på (nu) 149 ord har tagit mig en halvtimme att skriva! Så nej, det blir inget mer! Förlåt mig..

Kommentera

