julklappsköp

Vaknade klockan 7:30 idag pga av ett sms från Telia(…), och kunde därefter inte somna om. Efter frukost och en väldigt behövlig dusch åkte jag, Moa och Robin in till stan för att påbörja, det inte så efterlängtade, julklappsköpet. Men istället för att leta/köpa presenter till alla andra lyckades jag hitta en massa grejer som jag vill ha, och jag är nu lite små butter då jag inser att jag antingen får önska mig det, och hoppas att jag får det, eller helt enkelt vänta tills efter jul med att köpa det…

Kan dock säga att det var väldigt mysigt inne i stan, när det var såpass mycket folk och alla juldekorationer var framme. Väldigt…juligt! Ett annat plus är att jag nu utan dåligt samvete kan bara ta det lugnt resten av dagen! Woopwoop!!

Kommentera

