don’t waste your time on me your already the voice inside my head

Jag har ingen aning om vad alla hålor kom ifrån, men jag är nöjd för jag kunde ta bussen hem klockan 12:19 utan problem. Väl hemma blev det lite googling på teckenspråk. Ska hålla ett muntlig föredrag i skolan inom temat kommunikation, och eftersom min bestie är proffs på att ”prata” teckenspråk tyckte jag att det var lämpligt.

Nu ska jag fortsätta lära mig olika teckenspråks ord och lyssna på min underbara nostalgi-lista. Adiòs!

Kommentera

