ett breakdown och några värmeljus senare

Efter att ha insett att ljusslingan jag köpte i torsdags var lite förkort för att ha där jag egentligen ville ha den blev jag helt förkrossad, bokstavligen. Jag började storböla, haha, och kunde bara tänka att ”hela livet suger!”. När jag hade gråtit ett tag insåg jag att jag var väldigt patetisk som gråter över en ynka ljusslinga, medans jag egentligen bara var väldigt trött, hade ont i huvudet och allmänt grinig för mitt rum såg ut som ett bombnedslag.

Jag tog mig själv i kragen och städade undan på mitt rum, satte upp ljusslinga på ett annat ställe (som blev lika bra som det jag hade tänkt mig från början) och medans jag ändå var i farten satte jag upp mer bilder på väggen, hämtade några värmeljus, rensade i byrån och vipps så var Lisa både nöjd och glad. Splendid!

Nu ska jag fortsätta att utnyttja mitt bra-iga humör och plugga lite ”efterlängtad” matte. Wihoo!

Kommentera

