knaprar nötter

Ingen idrott idag pga en för idrottshall utan värme, bra där Kattegatt, så det var sovmorgon för mig även idag. Slutade gjorde jag vid kvart i två, för vår historia/samhälls lärare skulle till tandläkaren(..), och då åkte jag, Elin, Sofia och Felicia bort till flygstaden för att göra en intervju på Nordifa, för ett projekt i skolan. En och en halv timme spenderades där och det var väll lärorikt(?). Nu är jag finally hemma och äter nötter(yolo, jag är nötallergiker) och surfar på iPaden.

WOOP WOOP!

Kommentera

