sorry(ååh vad originellt)

woopwopp(varför har jag börjat säga så igen??), nu är det helg och jag har plugg… Jag måste bli klar med en muntlig framställning i svenska till på måndag, skriva klart en rapport i historian innan…ja snart i alla fall, sen har jag några teknik uppgifter att göra och som toppen på verket är jag förkyld, har ont i magen och måste även fixa lite med några julklappar! woopwopp(varför?) Jag hinner dessutom inte göra det ikväll, för då ska vi bort, och inte imorgon eftermiddag heller för då ska jag på Nova Canticas Luciakonsert med Tim. Varför har jag så dålig framförhållning?!?

Jag ber om ursäkt för mitt lilla utbrott och för att jag hänger av mig allt på dig, men det är sånt som måste göras! Så snälla tyck synd om mig, för då kommer jag få världens boost när jag är klar.

Tack på förhand!

Kommentera

