jul?!?!!

och där var ett ”möte” med le bestie inplanerat på onsdag eftermiddag, innan hon åker till andra sidan jorden och lämnar mig över min födelsedag och allt. ( No hard feelings though)

Dagen har bestått av väldigt mycket flumm för min del, vet ej vad som hänt men någon sorts switch har gått. Jag har även klarat av min teckenspråks tal, och kan säga, för den som undrar, att det gick galant! När skolan var slut var det bibloiteket med Tim som gällde. Vi lyckades prata bort hela tiden, då vi egentligen skulle pluggat och bestämde oss för att shoppa lite julklappar istället. Det blev alltsomallt tre besök på Panduro, jag har nämligen påbörjat en karriär som proffisionell armbandsmakare(bilder kommer) och jag behövde lite materiellt. Lyckades hitta något till mammsen, så nu saknas det bara till pappa och Moa. Även födelsedagspresent till mamma och pappa, men det problemet tar vi någon annan gång. Nu ska jag tumbla och lyssna på musik, och sen förhoppningsvis kunna sova!

GOD JUL!

Kommentera

