en riktig skit vecka

Usch vad denna veckan har varit sämst! Är typ ihjäl stressad över både matten, kemin och samhällen, för att inte ens nämna tekniken. Har haft panik över filmen som vi gör, då vi inte har hunnit filma allt när vi skulle, har tidspress då de måste vara klar på måndag och vi har nästan inte haft någon tid att filma. Dessutom har jag inga CSN-pengar heller då jag tydligen, vad jag fick reda på igår kväll, inte ska få dem för jag inte fyllt 16 än…Därför kan jag inte köpa julklappar eller något annat för den delen heller, utan jag har fått använda mina sparade pengar till de få julkappar jag har kunnat köpa. Allt detta gör ju så att mitt humör är lite spänt och så fort något går snett eller om någon stör mig får jag damp, daily life of lisa. Denna veckan har jag därför stört mig lite på allt och alla.

Och idag har inte varit bättre. Jag försov mig och fick knappt i mig frukost. Jag hade glömt ladda min mobil i natt och den är därför död, och jag skulle egentligen behövt den eftersom jag skulle med Erika på biblioteket och jag måste ha skjuts hemfrån dansen. Och som toppen på allt gick mina hörlurar sönder igår kväll, så jag kan nu bara höra ljud i ena luren, woopwopp… Som tur är hann vi dock filma klart allt till teknik arbetet idag, hade lite panik(som vanligt) där ett tag, men det löste sig.

Längtar tills imon eftermiddag då jag ska få presenter och sen efter det, helg, då jag kan sova!

PEACE

Kommentera

