klockan är elva, och här är (ekot) verkligheten

Efter att ha fått ett litet meddelande från min bestie att hon befann sig i Hong Kong, efter en 24(?)h flygtur, och var nu påväg till Auckland, slog det mig: Hon är nu verkligen på andra sidan jordklotet, jag kommer inte kunna träffa henne på en månad och framför allt att jag kommer sakna henne massor! Jag tycker dock inte bara det är jobbigt, utan också att det är ganska fett! Tänk hon ska till NZ, kanske hoppa bungee jump(ja Nelli! gör det) och det är sommar där. AWESOME!

Men tillbaka till det där med att jag kommer sakna henne, etc. Jag tänkte därför försöka, med betoning på försöka, uppdatera mer dagligen osv, så att hon( även fast hon kanske inte vill, eller kommer att ha tid) kan keep up with what i am doing! Låter det som en bra plan? Bra, då gör vi så!

PEACE

om jag har tid idag mellan allt matteplugg kommer jag troligtvis lägga upp bilder på mina armband, för jag har ju fått så många requests på att lägga upp dem…

One thought on “klockan är elva, och här är (ekot) verkligheten

Kommentera

