jag vill också bada i tasmanhavet

Jag gjorde andra delen av mitt matteprov idag, och det kändes faktiskt mycket lättare och bättre än det gjorde igår, phew. Har även haft redovisning i tekniken, eller redovisning var det inte utan vi har ju gjort en film som vi visade upp. Tyvärr hade inte alla samma humor som oss och det slutade med att det var bara vi, som hade gjort den, som garvade ner oss längst bak i klassrummet, men det är ju också kul…?

Just nu, atm, right now, försöker jag bestämma mig för lite träningspass såhär inför lovet, hehe. Har bokat spinning till imon, är i kö på core på torsdag och ska nog boka en core tills nästa torsdag också. Woopwoop, hurtigt!!! (förlåt erika för att jag gör som man inte ska göra och ”rub it in your face”, you know what i mean..)

PEACE

Kommentera

