sovmorgon imon….so why am i not happy

usch och fy och blö!

Har fått en hemuppgift i idrotten, vi ska skriva om hälsa på ca. 4sidor(woopwoop) och gissa när den ska in! *trummvirvel* två dagar efter lovet! Wihoo! Det betyder alltså att jag måste, under mitt efterlängtade och heliga jullov måste ta mig tiden att skriva om jävla, fucking hälsa! Ursäkta mitt språk, men är lite lätt frustrerad. Som ni förstår klagade jag till läraren idag, men tyvärr det gick inte att ändra inlämningsdatumet dock gick det helt underbart bra att skippa lektionen imon. Don’t get me wrong, jag brukar älska sovmorgonar och vi skulle ändå bara tittat på film och fikat, men faktumet att jag nu behöver ta bussen 09:48 för att kunna vara på skolan 10:10 för att kunna ha en ”rolig” avslutning med klassen för att sedan kunna gå på riktiga avslutningen klockan 11:00 som säkert bara kommer vara i en kvart, känns inte så lockande..

20121219-213723.jpg
dis is maj face when i fell lik dis

Har dock nu bestämt med Clara att luncha med henne och sen möta upp Erika för att köpa lite julklappar, vilket gör att det hela skolköret känns lite mer meningsfullt(?).

simma lugnt broder

Kommentera

