fikafikafika

Hola amigos!

Bussen idag var sjukt sen, den skulle komma in till stan klockan 10:11 men tack vare busschauffören som körde i 50 på en 80 väg var jag inte inne i stan förrän klockan 10:20. Fick därför power walk:a till skolan för att väl där inse att jag inte hade behövt skynda mig alls, the best way to start a day! Efter en stressad ankomst blev det fika och hänga gubben i ca. en kvart(?) därefter en skol”avslutning” som var så tråkig att vi gick efter mindre än fem minuter. Hängde på några klasskompisar som skulle till Asian Palace och äta, mums! Väldigt mätta och belåtna gick vi därifrån för att sedan bege oss till Sandy’s för en fika, fråga inte varför för inte ens jag vet. När jag klar där mötte jag upp Clara och gick sedan till Asian Palace för att hämta Erika, ja hon åt där med! Träffade även Tim som senare anslöt sig till oss, och tillsammans fiskade vi alla på Skånskan. En timme med konstant prat och ett x-antal bilder på både Erikas mobil och Claras kamera gjorde oss väldigt trötta, så att vi nästa inte ville gå därifrån. Men julklappsnöden har sin lag, och vi gick senare skilda vägar för att jag var tvungen att köpa julklapp till mamma.

Väl hemma packade jag in mammas, Stinas och även Moas (redan inslagna) julklappar. Blev faktiskt ganska nöjd med resultatet, väldigt hipster-ish..

PEACE

Kommentera

