apocalypse bullshit

Det har varit full rulle för mig hela dagen och jag är nu helt slut!

Gick upp vid klockan nio för att sedan åka in till stan tillsammans med mamma. Vi var framme lite efter tio och påbörjade då vårat julklapps letande. Vi lyckades hitta något till morfar, farmor och farfar, pappa och små kusinerna, och när vi var klara gick vi och åt lunch på Brooktorps Gården(deras gulaschsoppa är himmelsk!). När vi hade ätit klart blev jag iväg skickad av mamma, som troligtvis skulle köpa julklappar till mig och Caisa, och gav mig då iväg på egen hand till bl.a. Monki och Carlings. Jag hittade ett par shorts, jag vet att säsongen kanske inte är den bästa men det var på rea(!), och när klockan slog två mötte jag upp mamma igen och vi begav oss mot Maxi för att handla all(nästan) mat inför jul, och jag kan säga att vi var inte dem enda som tänkte samma sak… Hela Maxis parkering var knökad och butiken var ännu värre, det var folk överallt och vart jag än gick var jag i vägen.

Nu är jag lyckligvtvis äntligen hemma och kan relax:a lite innan jag måste börja skriva på min idrotts uppsats. Love life..

peace out nigga(nej jag är inte rasist)

Kommentera

