julafton?

Klockan börjar närma sig tolv, och Lilljulafton hos morfar! 🙂 woopwoop!

Är helt sjukt taggad att få paket, det roligaste som finns på hela julen. Tillskillnad från vissa anda som tycker det är roligast att ge bort presenter är jag jättesjälvisk och älskar att få presenter, och det är väll det julen handlar om eller? Framförallt om man får något helt awesome, så kan det förgylla hela året typ. Och sen efter julen är det ju min födelsedag(som jag dock har firat redan) och då ska jag få presenter från familjen, woop!

Aja, nu ska jag kila! Mwah!!

GOD FUCKING JUL!

Kommentera

