vad hade vi gjort utan födelsedagar?

Kan ta och börja med att säga att detta har varit den bästa födelsedagen of all time!!
En dator(utav både julklapps och födelsedagspengar), ett par earpods, en jordglob, Super Mario Galaxy 2, ett väääldigt efterlängtat telefonsamtal från min saknade vän, middag på Harry’s med la familia och till sist The Hobbit gör att denna födelsedag, då jag fyllde 16, klassas som världsklass.

Den nya, och framför allt egna, datorn är nu anpassad just för mig med min egen musik, mina egna bilder och mina alldeles egna webbläsare! wohoo!! Nu saknas bara den sista ,och kanske den mest efterlängtade, touchen, nämligen bakgrundsbilden. Som jag har längtat efter en egen dator där jag kan välja min egna bakgrundsbild helt själv utan några som helst problem. Nu bär jag alltså ut på jakt på det perfekta skrivbords underlägget…in the mean time får ni njuta av några bilder från jula min som kommer komma upp alldeles efter detta inlägget.

”my precious…”

Kommentera

