gott nytt år och dags för plugg

Jag hade det jättetrevligt igår med massa roliga och nya vänner. woopwoop! Idag blir det mindre kul, iaf nu på morgonen(okej eftermiddagen, men jag vaknade nyss..) då jag ska försöka komma en bra bit på mitt idrottsarbete som jag har skjutit fram i ungefär 2 veckor. Förhoppningsvis hinner jag skriva två sidor så jag kan chilla lite resten av veckan, då jag have things to do and people to meet. Ikväll ska jag nämligen in till stan för att äta, kolla på bio och troligtvis sova över med Linnea, Felicia och Emelie. Sen imorgon eftermiddag/kväll ska jag till farmor och farfar för att fira jul med kusinerna.(Detta påminde mig om att jag är tvungen att köpa paket, gaaah stressad!) Jag ska även hinna ha en sleepover med Erika och Clara, men det löser sig!

Nu måste jag återgå till pluggandet, puss på er, alla homies!

Kommentera

