en dålig update

I torsdags var jag hos Clara med Erika och hade lite myskväll. Vi lagade mat, åt maten, kollade på The Notebook och jag och Clara kollade även på Wild Kids, hahaha!

Igår var jag väldigt produktiv och jag får säga det själv. Jag skrev klart hela första frågan på idrottsuppsatsen och har nu börjat på den sista, woopwoop. Annars tumblade jag mest och…ja det var det jag gjorde. På kvällen var det kortspelsmys med la familia, gin rummy as usual.

Idag har jag planerat en vlogg, som troligtvis kommer upp innan skolan börjar, vilket är på tisdag. Jag var även ute och sprang en runda, hurtiga lisa i farten! Borde antagligen fortsätta skriva på idrotten, men tumblr är mycket roligare.

Mwaaah, hugs and kisses! 🙂

 

Kommentera

