bettan works her magic och syrran har mac

Efter ungefär två timmars jobb är nu min tröja pimpad och klar. Ärmarna är av klippta och upprullade, nedredelen är även den upprullad och halsen är avklippt, woopwoop! Men hjälp av mammas uråldriga husqvarna blev det tillslut som jag ville, och jag kan nu gå rakryggat med denna tröjan då jag vet att ingen har en likadan. The joy of pimping your clothes! 

Bild 2013-01-10 kl. 18.54
Som rubriken även lyder har systra mi fått en mac, och hon var ju så snäll att låna ut den till mig för att ta denna bilden! Muchas gracias till henne! 🙂

Kommentera

