segt internet och tidig deadline

Sitter just nu på biblioteket och skriver det sista på min idrottsuppsats som ska in imorgon bitti. Jag ska träna med Erika i eftermiddag, men hon slutade inte förrän vid tjugo över tre och jag två, så jag tänkte passa på att göra klart den här skiten once and for all. Tog därför med mig datorn min till skolan, och oj vad den har varit nödvändig. Använde den både på tekniken och engelska, muy handy!

Kan dock meddela, till allas missnöje, att internet är på bibblan är inte det bästa. För det första funkade inte ”HK-Citizen Net” och jag var därför tvungen att koppla upp mig på Stadsbibliotekets egna, som är väääldigt långsamt och alla sidor fungerar inte. Inte för att jag egentligen behöver internet för att skriva i Word, men det är ju tanken som räknas. Att internet finns där är en sådan frihetskänsla!

peace love and internet!

Kommentera

