snödag

Gårdagen med tjejerna var superduper mysig, har inte skrattat så mycket på länge! Vi fikade i stan i ca 2 timmar, handlade mat och sedan åkte vi hem till Linnea. Tacos och frukt stod på menyn, och även en massa prat. Känns skönt att bara prata ut om saker och att bara skämta och skoja och vet att ingen tar illa upp, hahah nu låter det som om jag är helt rude! Vi sov över där och jag fick skjuts av Moa och Robin hem vid elva. Hade egentligen planerat en pluggdag då jag behövde göra klart matten och min novellanalys i svenskan, men Nelli hade andra planer. ”DU OCH JAG PULKA IDAG!” var det exakta ordvalet. Jag hade alltså inget val än att lyda order.

Vi började vår resa på ”Stabbekullen” och gick därefter till stranden och åkte i dynorna, muy fun! Kan efter denna dag konstatera att pulka åkning är sjukt underskattat, och att det är något alla bör göra, stora som små, för att få ett lyckligt liv.

jag är miljöpartist, peace!

Kommentera

