nu luktar det valla i tvättstugan

Den efterlängtade dagen är äntligen kommen. Säsongens första och troligtvis enda skiddag är här! Imorgon gäller det, då hela teknikprogrammet sticker till Hestra för en dag. Jag är helt sjukt taggad och har packat skidkläder hela dagen. Det är en hel del grejer som måste fixas som man inte tänker på och jag hoppas innerligt att jag har med mig allt. Tog fram pjäxor, skidor och stavar innan och pappa har precis vallat klart skidorna, jag kommer åka ner för backen som en kanon!

Jag har även varit tvungen att packa och tänka på en massa andra saker då jag har dans imorgon och inte hinner hem och byta om osv. Mamma kommer därför hämta upp mina grejer från skolan och lämna mina dans kläder, vilket jag måste packa, och sedan ska Moa hämta mig när dansen är slut, måste därför ringa och checka tiden med henne igen. Phew!

Om det är någonting jag inte är bra på så är det att ha för många bollar i luften. Tänker därför nu fortsätta att lyssna på gamla nittiotals hits i Private Session på spottan! Ciao!

Kommentera

