deprimerande dagar

Massor av kemi plugg tills provet, stressad över skolarbeten, huvudvärk sedan i morse,  fix till fredag, för lite sömn, dampig mobil(jag är bortskämd, jag vet), opraktiska busstider och som pricken över i:et sprack mina bästa byxor nyss. Det är nu ett faktum, jag är less på livet..okej kanske inte helt bokstavligen, men allting bara skiter sig!

Jag vill bara krypa ihop till en boll med mitt täcke omkring mig, lyssna på demprimernde musik, äta litervis med glass och stanna där resten av veckan, men det går inte. Dels för att jag skulle efter ett tag svettas ihjäl och få ont i magen, men även för att jag är helt superduper taggad inför fredagkväll och mitt töntiga med ack så roliga SWEET SIXTEEN ”party”, hahah lol. Nej, nu kom jag utanför ämnet..as always.

puss och kraaom! 

One thought on “deprimerande dagar

Kommentera

