Woopwoop! Det är äntligen lördag!

Efter en vecka full av äventyr: amazing koreografi till uppvisningen, världens träningsvärk efter en sjukt jobbig(men rolig) timme på gymmet, ny funnen musik och lastbilskörande(jag är seriös!), så är det ganska skönt med lördag och att bara kunna chilla. Har städat mitt rum hela förmiddagen, och har nu äntligen kunnat pusta ut. Jag har tänt mitt nyinköpta ljus, som doftar himmelskt, och ska nu spela sims! LOVE IT! Lyssnar även på det grymma albumet The Heist av Macklemore & Ryan Lewis, mitt favorit album at the moment.

Snapshot_20130309_5
Pussar och kramar från en glad Lisa! 🙂 🙂

Kommentera

